2012 m. birželio 2 d., šeštadienis

ah, mergaitės... kaip skauda kojas nuo aukštakulnių batų... šiandien vaikščiojimas ne itin malonus. Darysiuosi šiltą druskos vonelę, nes sėdžiu ir kenčiu skausmą, o vaikščioti iš vis nesinori.

Panoramoje sutikau Rositą Čivilytę. Pasiprašiau NUMERIUKO! Visai man patiko su ja pabendrauti, nes labai natūraliai bendravo. Tai va, gal pirmadienį eisiu, kad mane išklausyyytų, perklausytų ir pan. :)

Dabar vis suprantu, kad jau VISKAS greitai!!! Greitai stojamieji! Greitai futbolo čempionatas! Greitai visi išskrisim į skirtingas puses ir bus ir faina, ir baisu, ir liūdna, ir visaip visaip bus. Taip noriu pakeliauti... Per gimtadienį A man padovanojo "Teleloto" bilietus. Užbraukiau langelius ir nieko! Matyt, taip turi būti. Viską reikia užsidirbti savo rankomis, savo pastangomis.

Eina sau kaip aš noriu dainuoti, trykštu tiesiog energija, trokštu kurti dainas, įrašinėti! Tikiuosi, kad būtent tam paskirsiu savo gyvenimą. Kuo labiau artėja, tuo labiau noriu. Artėja pianino ir muzikos egzaminai, o aš su suspaustu pirštu ; D

Dar labai noriu skaityti F.Nyčę, pabaigti Remarką, džiazo istoriją ir muzikos instrumentų knygą. Žodžiu yra ką veikti. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą