2013 m. liepos 15 d., pirmadienis

Svaigals

Blem, jis nuostabiai gražus. Jis tobulas! Beveik buvo galima įsimylėti! Ir jis pirmas praleidžia pro duris! Kaip tai jaučiasi! Net norisi sakyt VŽ: apsispręsk - nori su manim būti ar ne! Neprivalau teisingai elgtis jei jaučiuosi tau nereikalinga. Negaliu patikėt, kad M taip nusiritęs. Na kodėl? Kodėl jis toks gražus ir mielas?? Toks nuostabus, bet giliai įklimpęs į alkoholizmo liūną. Tai siaubinga! Kiek daug nusiritusių žmonių. Man jo gaila, nes jis be proto mielas. Mane žavi jo rankos, ilgi pirštai. Ir ne tik. Na tikrai galiu sakyt įsimylėjau. Ir žinai ką jis pasakojo? Pasakojo kaip nusipirko 'tuos' džinsus, 'tą' megztuką ir 'tą' maikę. Džinsai ( šortai ) kainavo 130 litų, sako, kad kai nori, užsidirba daug pinigų. Toliau pasakoja kaip dabar su pusbroliu ruošiasi sutaupyti šimtą tūkstančių, o šiaip kartais užsidirba keturiastdešimt štukių ir nieko! Dirba omnitel salone šlavėju. O bož! Jis gali dirbti šlavėju?!? Keista kaip jis nesigėdija to, kai yra toks mergaitiškas. Bet blyn, kiek man visa tai sukelia emocijų! Be proto! Norėjau negražiai pasielgti su VŽ susitikdama su M. Kodėl? Tikriausiai iš pykčio. Žiauru žiauru žiauru. Jei tik M nebūtų alkoholikas, Dievas žino kur aš dėčiausi. Gavau įvairiausių pasiūlymų. Važiuoti kartu su juo į Neringą. Varyti į Sattą... "Nu šakės" tikrąja ta žodžio prasme! Wow. Apsikabinčiau jį ir nepaleisčiau, bet baisu, jis nori miego. Įsivaizduok važiuos toks girtut girtutėlis namo su dviratuku... Eh.. Bent namo grįžau prieš pirmą, o tai visada grįžtu jau ryte. Jam patika mano ištiesinti plaukai. Labai to vyliausi.. Emocijos liejasi per kraštus. Kiek visokių pasiūlymų! O kaip būtų smagu su jais visais sutikti! Būtų wow vasara. Tai ne! Ne ne ir ne! Sėdėsiu kažkokiame restorane ir dainuosiu. Apsimesiu, kad tai mane verčia būti laiminga. Bet tai netiesa! Būti laiminga mane verčia tik meilė ir gražūs santykiai, net jei tie santykiai yra su alkoholiku gražuoliu ar su mano padrūškinu medituotoju, kuris medituoja prisirūkęs žolelės. Tai yra šakės. Net neturiu ką pasakyt. O VŽ draugas su manimi elgiasi negražiai, manęs negerbia. Labai nedraugiškas. Na ir nieko, apsieisiu, tik nemėgstu kai žmonės linki blogo ar būna pikti, neša blogą energiją ir apkrečia visus tuo niekšišku virusu. Taip jau yra. Myliu gyvenimą. Tiksliau myliu maištavimą jame. Noriu maištauti. Labai maištauti. Noriu keliauti su juo į Neringą. Jis iš karto paklausė ką veiksiu kitą savaitgalį. Sakiau nežinau. Ir tai tiesa. Supratau jis nori meetint. Bet jei jis vėl ruošiasi gerti, tai ne kažką. Kaip ir sakiau, jis - nuostabus. Myliu jį. Gash. Jo smėlio spalvos megztukas ( į orandžinę ), balta maikė ir šortai ir dar ir dar! Raudoni batai. Batai panašaus stiliaus į mano. Labai panašaus. Jis turi nepriekaištingą skonį. Oh, paskęsčiau jame. Jo kūnas seksualus, jis traukia. Noriu sutikti su tais pasiūlymais. Bet ne. Aš jį taip myliu...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą