2013 m. liepos 12 d., penktadienis

I Love You, i love you, i love you. You look great together. I feel unhappy because of my boyfriend. The reason of my feeling is him. And i hate all the men talking about sex. I hate them. And i feel bad because of the police in the city where i live. They come each day and find something what i have done wrong. I am worried just to go to another side of the road. I just can't go for a walk! It's so ugly! I don't want to feel unhappy because of my own choice. I am worrying. Really. And i don't know how it will look to me tomorrow. I even don't know what to do! Is he started to show his real face? I am really worried about that. Net negaliu skirti laiko tam, apie ką visą laiką galvoju. Jam nepatinka tai, kas patinka man. Prie jo negaliu būti savimi. Negalim kartu domėtis mada. Daryti žaismingos fotosesijos. Nežinau ką jis sutiks, į ką atsakys kategoriškai. Jis labai audringai reaguoja į tai, kas jam nepatinka. Jaučiuosi išsunkta ir nusivylusi ir man karšta sėdėti šiame kambaryje ir mane užknisa mama savo gličiu elgesiu. Lyja. Man patinka, kad lyja. Jis toks nesuvaldomas, toks neperkandamas, toks, kuriam labiausiai rūpi jo paties nuomonė. Nežinau ar norėčiau tokio žmogaus. Kaip mano tėtis. Tokio, kuriam dzin mano nuomonė. Tokio, kuris gyvena dėl savęs ir taip bus visada. Tokio, kuris dėl manęs nelėktų. Ir žinai ką jis pasakė, kai juokavau, kad esu jam per gera? Jei būčiau blogesnė, jam nepatiktų!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą