2013 m. liepos 19 d., penktadienis

MN

Combino spagečiai yra nuostabūs, kai tingi ir neturi laiko gamintis. Ir tunas rytinis buvo nuostabus. Kaip seniai jo nevalgiau. Nenorėjau. Bet šį rytą jis buvo kaip tik tai - ko man reikėjo. Kaip aš myliu VŽ. Šiandien visą rytą taip galvoju. Dievinu jį. Jis nuostabus kaip tunas ir spagečiai kartu sudėjus. Jausmas stiprėja nuo myliu prie labai myliu. Jei visada ateitum pirmas ir parodytum šiltus jausmus, eitume pėda pėdon. Tada man nereikėtų svarstyti ar aš esu mažiau pasiruošusi. Gash, vakar tris kartus norėjau išrėžti "myliu!", bet neišrėžiau. Dar turiu ištaisyti šiuos du niuansus. Jei visada jis elgtųsi kaip vakar po koncerto, būtų tobula. Negaliu pamiršti kaip paklausei aš bijau tamsos ar šviesos, kaip žiūrėjom į žvaigždes ir tu mane apkabinai ir ir ir... Kaip grįžau namo penktą ryto ir mane mama pasitiko kaip saulė. Pala, VŽ jau nebėra VŽ. Reikia sugalvoti naują. Dabar jis bus MN.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą