2012 m. gegužės 14 d., pirmadienis

Žmonės sako, jog apleidau savo blogą. Daug veiklos, galva plyšta nuo minčių, atrodo, nebeturiu kur pasidėti. Dienos man per trumpos. Vakar buvau svečiuose pas sesę. Grįžau namo apie dvyliktą nakties. Laikas bėga greitai, bet visai jo negaila. Kuo greičiau eina laikas, tuo greičiau pasibaigs mano dabartinės kančios. 


Pastaruoju metu labai daug kepu (kepam) pyragų. Praeitą sekmadienį, pirmadienį ir antradienį kepėm įvairius pyragus įvairiomis progomis. Sekmadienį su Au kepėm pyragą, mamos dienos proga, iš trijų dalių - skirtingų skonių. (su šokoladu, su apelsino žievele, medumi ir cinamonu bei su citrinų žievelėmis ir imbieru) Pirmadienį su A kepėm pyragą kūno kultūros mokytojai. Dėjom bananų, cinamono ir imbiero. Antradienį kepiau pyragą savo mamos gimtadienio proga. Pridėjau truputį per daug citrinų žievelių, tačiau cinamono ir imbiero buvo kaip tik. Vakar su sese kepėm "zebriuką". Šaukštelis vanilės ekstrakto ir vanilė jaučiasi pakankamai stipriai. Sesė sakė, kad per daug, bet man patiko. 





Su Kamile vakar darėm paveiksliukus iš spalvoto smėlio. Štai kas man gavosi:


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą