2012 m. lapkričio 26 d., pirmadienis

?!?

Žmonės, kas man darosi? Kodėl man taip nesiseka? Ar aš esu vaikščiojantis blogis? Griūna sienos. Svyra rankos. Dreba kūnas. Noriu prasmegti žemėje. Šiandien sugebėjau taip įžeisti žmogų, jog jis pasakė, kad niekada man nesugebės atleisti. Jaučiuosi taip siaubingai, kad net nežinau ką daryti. Verkiu.

L prikalbėjau tiek ir tokių žiaurių dalykų... Galėjau žmogų visai išvesti iš vėžių. Tikiuosi taip nepadariau. Ir visa tai gavosi norint gero. Taip jau būna. Nieko nebegaliu pakeisti. Dabar mąstau: ar verta savo nuomonę apskritai kam nors sakyti? Gal geriau būti pozityviam, padrąsinti kitą žmogų, pasakyti jam, jog juo tiki..? "Nekaltai" pameluoti.

Šeštadienį buvau Rygoje. Dalyvavau tarptautiniame dainavimo konkurse "Debiut 2012". Gavau pirmą vietą. Pasivaikščiojau Rygoje. Beieškodama "McDonalds" kavinės, radau skverelį, kuriame buvo Kalėdos. Kioskeliai papuošti lempučių girliandomis, kuriuose pardavinėjo meduolinius, imierinius sausainius, spanguoles spalvotame cukruje, saldainius, pirštines, kepures, karštą šokoladą, įvairiausius suvenyrus. Ten grojo Kalėdinė muzika, žmonės vaikščiojo dainuodami ir pasišokdami. Ten labai jauki atmosfera. Ryga - gražus miestas. Atrodo, kad Latvija, maža šalis, ne ką įspūdingesnė už Lietuvą, tačiau ten tikrai yra ką pamatyti.

Taigi, konkurse pasisekė, bet neturėjau su kuo dėl to pasidžiaugti. Po konkurso, kitą dieną man skambino mokytoja ir klausė ar džiaugiuosi, kaip reagavo mano artimieji ir taip toliau, o aš net neturėjau ką jai atsakyti. Esu susipykusi su mama, situacija nedžiuginanti.

Šiandien klube "Soul box" grojo Dmitrijus Golovanovas, dainavo jo žmona Veronika Čičinskaitė, bosine gitara grojo Domas Žostautas, o būgnus mušė Darius Rudis. Po koncerto buvo jam session'as. Mano mokytojas Golovanovas pats man pasiūlė paakomponuoti dainą. Buvo labai smagu. Taip pat man akomponavo kontrabosistas Arman Isojan bei saksofonistas Alexander Raichenok ir dar du pučiamūjų muzikantai grojo savo improvizacijas, turiu pabrėžti labai meistriškas, bei įdomiai sudėtas. Padainavau iš viso tris dainas. Tai tikrai - nuostabu ir todėl jiems visiems esu labai dėkinga!

Taigi, emocijos į visas puses, per visus kraštus liejasi! Graužia akis nuo verkimo, nuo įtampos, nuo santykių su artimaisiais, tačiau sekasi dainavime. Tai labai svarbu. Tikiuosi laikas išmokys mane būti teisingu ir geru žmogumi, išmokys tinkamai bendrauti su žmonėmis. Viso to ir siekiu.

nuotrauka iš Rygos.   

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą