2012 m. lapkričio 23 d., penktadienis

I'll be as gentle as a little kitty


Mind fuckers. Oh, mind fuckers... (dainavau važiuodama namo) Akimirką pasijutau taip, lyg neturėčiau kam išsipasakoti. Prisiklausiau skirtingų draugių požiūrių, nuomonių ir pasilikau prie dar kitokios savo nuomonės. Pasijutau taip, lyg man būtų bandę praplauti smegenis ir neturėčiau su kuo padiskutuoti apie tai, kaip jų požiūris atrodo man.

Vakar. O vakar Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje, didžiojoje salėje vyko džiazo katedros studentų koncertas. Praeitais metais jame buvau žiūrovė. Galvojau: "štai, prieš mane stovi akademijos studentai, tai žmonės, į kuriuos lygiuojuosi, tai mano kelias". Vakar stovėjau jų vietoje - scenoje ir pirma atlikau du džiazo kūrinius. Dar kartą išgirdau žodžius, jog esu savo vietoje - ten, kur ir turėčiau būti. Tai yra nuostabu. Atėjo net penki draugai. Padovanojo gėlių. Pasveikino vokalo mokytojas.

Trys vaikinai, su kuriais bandžiau užmegzti artimesnius santykius buvo vienoje patalpoje. Vienas sėdėdamas šalia manęs nieko nesakė ir tylėjo. Kitas padovanojo gėlių, o trečias išgyrė ir privertė mane pasijusti nuostabiai.

M jau antrą kartą girtas. O kai tik jis girtas, tai ir mielas. Vakar prisipažino, jog jam patinku. Jis varo mane iš proto. Draugė parašė: "Laikykis, tau šiandien intensyvus vakaras.". Jis žudo mane, mano sekundes, mano drebulį nuo šalčio, tirpdo mano žodžius, apsuka galvą ir joje pasidaro taip tuščia, jog nežinau ką jam atrašyti ir bijau parašyti kažką, kas viską sugadintų. Trapumas.

Dabar valgau "Iki" parduotuvės keptą batoną su alyvuogėmis, "Mildutės" sūrelį bei mamos keptą vištieną. Dieviškas skonis. Naktinis valgymas.

You have told the truth and run away. Without you, my dear, today's emotions are the scurf of yesterday's. Tell me that you haven't changed your mind, that everything is exactly as you said and then always kiss me goodnight. I'll be as gentle as a little kitty.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą