2012 m. rugpjūčio 30 d., ketvirtadienis

No Routine, but FIRE

01:12 Negaliu mąstyti tuščiu skrandžiu.

08-27 Sakau sakau sakau nebeskambink man žibintais
Sakau sakau sakau nepalieku jums, ponas, jokio plyšelio
Sakau sakau sakau nebevaidinkite šunelio
Sakau sakau sakau nebeužstokite man kelio
Savo spindulius gesinu jūsų akyse. Nelaimėlis tu, kuris priverti mane ne kaip jaustis. Man bloga nuo kitų įžūlumo, nuo lindimo į mano asmeninį gyvenimą. Jūs apsirikote, o aš vis dar oriai sugebu žingsniuoti. Vampyrai - kurie kišasi į vidų, lenda giliai neprašyti, bando pasiekti savo tikslų. Atstokit! Eikit nuo manęs kuo toliau! Ne tam taip vėlai sėdžiu "Cafe de Paris". Bet viskas vyksta ne šiaip sau. Gyvenimas nori, jog suprasčiau tam tikrus dalykus. Gyvenimas moko atsirinkti žmones, gyvenimas moko pasakyti ne.

Jau lapai vaikščioja žeme, jau sninga lietumi, jau dvejinasi vaivorykštėmis, jau švyti dangumi.

08-28 Štai kur gyvenimas kitame pasaulyje, atitrūkimas nuo realybės, nuo rutinos. PADAROM NEĮMANOMA. Bendraujam mintimis?

08-29 Wild hearts can't be broken!

Manai, kad tarp vaikino ir merginos draugystė yra įmanoma? Aš tuo netikiu.

Jokio prisirišimo.

08-30 Užvakar važiavom į šilą, susikūrėm laužą, pagrojom gitarom, išsikepėm tėčio augintų bulvių, grįžom namo ir suvalgėm jas su kastiniu be česnako. Vakar visą dieną padėjau draugei nešioti reklamas ir paštą. Pietums valgiau braškių uogienę. Naktį valgėm "Čili" picerijoje. Vakarai labai šalti, pasijutau kaip žiemą. Šiandien su drauge kepėme meduolinius sausainius. Šiek tiek priminė Kalėdas. Labai stipriai jaučiasi artėjantis depresiškas ruduo, aš prie jo prisitaikau, pasigriebiu melancholiją. Natūralus jausmas, jau labai greit mokslo metai!





1 komentaras:

  1. prasei daugiau :http://www.youtube.com/watch?v=Hfl9e53LX_U

    08-29 : "when harry met sally" ?

    AtsakytiPanaikinti