2012 m. rugpjūčio 26 d., sekmadienis

2012 08 26 Sekmadienis

Draugės tėvų skambutis ryte, prašantis mano pagalbos. Pokalbis su susirūpinusia jos močiute. Gal ne į tą specialybę stojau? Nuolat tenka kam nors padėti santykiuose. Kažkada galvojau stoti į psichologiją.

Visą dieną vaikščiojimas su aukštais batais, nes atsidarius batų dėžę prisimenama, jog batai, kuriuos nešioju kasdien yra palikti miške.

Vaikščiojimas po begalę parduotuvių be pirkinių. Vienas po kito gėrimai iš Coffee Inn. Dar viena proga sudaužyti savo mašinos ratlankį. Draugės vaikino klausimai ar jo pasiilgau. Jack Kerouac knygos "Kelyje" skaitymas vyninėje "le boheme". "Čia rankraštis ar originalas? Rankraštis! Aš turiu geresnę knygą, bet jos niekam neduosiu." Svetimas pokalbis: "Žinai kodėl taip yra? Nes tobulumo nebūna." Maža žila senutė vaikštanti su šluota rankose - vyninės darbuotoja. Dirba susirūpinusi, kruopšti, bet atrodo juokingai. Kas įdarbino savo močiutę? Ar jai dar ne laikas sėdėti namuose tokį vėlų vakarą? Ar dar ne laikas gauti pensiją? Vyrukas bandantis išeiti į lauką per sieną su langu - galvojo, jog tai durys. Keista mano draugų nauja pažįstama su gitara, apsimetanti bohemike. Kiek laiko groji? "Neskaičiuoju." Nuo kada? "Nežinau, svarbu, kad teikia malonumą." Apsimetanti pochuiste. Kodėl prie "le boheme" tiek daug neaiškios psichikos žmonių? Ką čia veiki? "Ai, grojau, su kažkuo pasimačiau, šiaip.." Einam į "Bix'us" su mumis? "Kodėl gi ne?" Galvoja, jog įvaizdis lyg neturėtum namų yra kietas ir padeda susirasti draugų. "Reiktų man išmokti šitą dainą pagroti, o tu padainuotum?" Anksčiau man būdavo sunku surasti kas pagrotų ką nors... Jūs eikit, aš važiuoju namo, renku jūsų eilinį kartą paliktas šiukšles mano mašinoje. Klausei kas kiek laiko valau mašiną. Po tavo apsilankymų reikėtų kasdien ją siurbti. Tas apsimestinas bohemiškumas varo mane iš proto. Šiandien vėl norėčiau pakeliauti, nors naujovių man netrūksta ir čia. Šiandien stovėjau rūbų parduotuvėje prie kasos ir sakiau, kad laukiu studijų. Kasininkė sako: "Atėjus rugsėjui - nebenorėsi." Sakau: "Aš noriu dainuoti!"

Hei, Au, paskambink močiutei, padėk jai pasijusti geriau. Aš labai pavargau. Net ramunėlių arbata nepadeda. Sukasi galva.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą