2012 m. rugpjūčio 25 d., šeštadienis

Analyse

Bėgom iš pamokų. Sėkmingai baigėm mokyklą. : )

Man jo gaila, norėčiau jam padėti, bet jis turi išmokti pats pasirūpinti savimi.

Ten, kur tavo pradžia, ten mano pabaiga, K.


Šį mėnesį - galimybė įgyvendinti pačius ambicingiausius asmeninius planus ir svajones.
 

Mamontovo koncertas kaip visada nepakartojamas. Būčiau mielai išklausiusi dar du jo tokius koncertus ir jis buvo daug geresnis už tą, už kurį mokėjome ir kuris buvo "Forum Palace".

Bandau sau įkalti į galvą, kad jei dabar gaučiau žinutes iš žmogaus, kuriam nejaučiu simpatijos, dar labiau kankinčiausi. Dabar esu tikra, kad bet kokį vaikiną galima susirasti labai greitai, bet tai tik dar viena problema. Neturiu gilintis kai į mane žiūri pirmas pasitaikęs girtas ir tuščias žvilgsnis, kuriam  nusispjauti ar jis žiūri į tave ar į kokią kitą merginą, svarbu, kad būtų pakankamai kvaila ir užkibtų. Nežinau kodėl apskritai apie tai galvoju, tačiau sakau sau, jog nereikia prasidėti su jokiu vaikinu, jei žinau, kad jis man - netinkamas.

Pasirodo, kad yra vienas žaidimas, kuriame man apgailėtinai nesiseka! Tai biliardas.

Jei net Nijolė Maceikaitė apsiims mane mokyti, tai tikrai kažką pasieksiu.

Skaičiau Jack Kerouac knygą "Pabusk. Budos gyvenimas". Ji privertė mane mąstyti apie tam tikrus dalykus. Kuo patobulėjau nuo tada, kai gimiau? Supratau, kad karštligiškas siekis įgyvendinti savo troškimus yra kvailas. Tobulėju ugdydama savo kantrybę ir ištvermę. Tai man suteikia brandumo. Nebebėgu paskui kitus. Džiaugiuosi tuo. Sakau tau, kad tavęs pasiilgau, bet tai nebereiškia, kad gulu tau po kojomis, kad prisirišu, kad duodu tau viską, ką turiu, kad be tavęs man šiame pasaulyje nieko nebėra, kad negaliu be tavęs gyventi. Išmokau santūrumo, nebesureikšminti savęs taip stipriai, nesisavinti kitų, kantrybės. Pastaruoju metu kur be nueinu, ten man parodoma, jog natūralumas - tai aukščiausia vertybė. Vertinu tai. Džiaugiuosi galėdama prie kitų visiškai atsipalaiduoti, būti gamta, negalvoti kaip atrodau ar ką kiti galvoja apie mane. Kiekvienam naujai sutiktam žmogui nebereikia įrodinėti ar esu protinga, ar kažką sugebu, viskas matosi ir taip.

- Kiek tau buvo metų, kai pamatei Gangą?
- Trys, o antrą sykį jį išvydau sulaukęs trylikos.
- Kiek tau dabar metų?
- Šešiasdešimt dveji.
- Ar dabar kaip nors kitaip suvoki Gangą?
- Jo vaizdą suvokiu lygiai taip pat, kaip visada.
- Tave liūdina tai, kaip nuo vaikystės pasikeitė tavo išvaizda - pražilo plaukai, susiraukšlėjo veidas, nusilpo kraujas, bet tu sakai, kad tavo vaizdo suvokimas palyginti su vaikyste, nėmaž nepakito. Sakyk man, ar kalbant apie vaizdo suvokimą, yra jaunystė ir senatvė?
- Nėra.
                                               (J.K. "Pabusk. Budos Gyvenimas")

You traveled far What have you found That there's no time There's no time To analyse To think things through To make sense

laukų gėlė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą