2012 m. kovo 14 d., trečiadienis

Elektroninis Diedas

Sveiki,

Užsidegiau rašyti blogą. Mane įkvėpė d.r. blogas. Noriu pasidalinti savo įspūdžiais.

Šiandienos įspūdžiai:

Pirmą kartą važiavau su automatine pavarų dėže. Jokios sankabos! Atleidi stabdį, automobilis važiuoja! Kairė koja ieško veiklos. Nuobodžiauju, tačiau turiu daugiau laiko žvalgytis kur važiuoju. Važiavau su nauju Nissan Micra. Mėlynu. Man patinka šis automobilis! Nekantrauju pavažinėti su mechanine pavarų dėže ir pamatyti kaip šis automobilis atrodo White Pearl spalva.


Neseniai grįžau namo. Buvau su drauge apsipirkti. Visada stebiuosi kiek su ja galiu praleisti laiko tiesiog parduotuvėse. Žinoma, iki tol, kol jos užsidaro! Atvažiavus pas ją į namus laukiau kol ji susiruoš. Belaukdama aptikau jos lentynoje a.m. cd kompaktą. Pagalvojau: "Keista, aš turiu tik elektroninį variantą, o ji turi originalų, materialų cd kompaktą"... Ji taip pat buvo nustebusi. Sako: "O, radai pas mane "Elektroninis Diedas"! Netyčia. Juokėmės.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą